agosto 20, 2014

Wonders and Ifs


Wonder if I ever cross your life

If I can ever be more then an obligation

Wonder if you can just ask me truly

If my day has been good

Wonder if you do maybe I can tell

If only I would say truly


Wonder if you ever cross my life

If I would ever think with love

Wonder if I could forgive

If only my mind had forgotten

Wonder how could it be

If you ever saw me for me


Wonder if you could love me

If your world added me

Wonder if I could see

If I just could feel

Wonder if I ever see you again

If I only coul just tell you this:

You broke me.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Me deixa um comentário!

Terei o maior prazer em responder ;)

Postagem em destaque

Wonder Fashion

Faz uns meses que encontrei no Lookbook uma blogueira com um estilo magnífico e, incrivelmente, bastante parecido com o meu. Dona d...